Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria " Goofy's Corner". Meer weten? Ontdek meer
Jedidiah
23 jun 2026 om 22:48
Het was lekker maar de milkshake die ik had besteld werd niet geleverd…
Jeroen
19 jun 2026 om 21:01
Prima snackbar zolang je geen Michelin ster eten verwacht maar gewoon een prima snackbar hap
Jessica
17 jun 2026 om 20:32
Smaakt goed, snel bezorgd
herman
7 jun 2026 om 20:58
Prima snel geregeld en prima bezorgd klasse . En het was heerlijk bedank
Cobie
31 mei 2026 om 18:50
smaak lekker en lekker warm
Hans
4 mei 2026 om 11:48
we hebben er lekker van gegeten.
Jan
28 mrt 2026 om 8:41
Prima niks mis mee
Rick
19 mrt 2026 om 19:42
25 min te vroeg. Bij tel contact eigenaar werd aangegeven dat ik het maar in de oven moest warm houden. Absoluut respectloos. Graag geld terug