Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria " Goofy's Corner". Meer weten? Ontdek meer
Cobie
31 mei 2026 om 18:50
smaak lekker en lekker warm
Hans
4 mei 2026 om 11:48
we hebben er lekker van gegeten.
Jan
28 mrt 2026 om 8:41
Prima niks mis mee
Rick
19 mrt 2026 om 19:42
25 min te vroeg. Bij tel contact eigenaar werd aangegeven dat ik het maar in de oven moest warm houden. Absoluut respectloos. Graag geld terug
Geertje
27 feb 2026 om 20:28
Duurde deze keer wel iets langer. maar was lekker! Wel heeeeel veeeel friet
Johanna
6 jan 2026 om 19:31
sorry heb zojuist al uitgebreid mijn mening gegeven
Joost
23 dec 2025 om 21:43
Milkshake niet gehad ... besef ik me net
Bert
17 dec 2025 om 20:26
Ze kwamen drie kwartier te laat
Shirley
16 dec 2025 om 22:10
Super goed eten en snelle bezorging